SOCIALINĖ INICIATYVA
"NIEKieno
istorijos 2024"
Įvaizdinė fotosesija, tampant reklaminiu veidu archetipų knygoje, kad 12 solo verslininkių, kaip STRAZDAS GIESMININKAS, įkvėptų savo istorijomis kitas moteris nepasiduoti.
[REVEALED]
Projektas „Niekieno istorijos“: kūrybinė kelionė nuo nieko iki sėkmės
Ar kada nors susimąstei apie žvaigždėmis tapusias moteris žurnalų viršeliuose ar populiarių portalų puslapiuose? Jų istorijos dažnai prasideda tik tuomet, kai jau pasiekta sėkmė – kai yra titulai, pripažinimas, statusas.
Bet kas gi nutinka su tomis, kurios dar tik pradeda savo kelionę? Kas kalba apie „nieką“ – apie tą akimirką, kai dar tik gimsta kūrybinė energija, kuri vėliau išauga į kažką ypatingo?
Štai tokia buvo projekto „Niekieno istorijos“ idėja – iš „nieko“ sukurti sėkmę, nes kiekviena verta žurnalo viršelio.
Šis projektas subūrė solo verslininkes iš visos Lietuvos, norinčias įamžinti savo asmenines keliones, pasidalinti patirtimis ir įkvėpti kitas moteris.
Kiekviena dalyvė buvo atrinkta pagal jos unikalų veikimo būdą ir archetipinį charakterį, kad iliustruotų metodinės knygos skyrius. Jos tapo dalimi gyvos knygos – simbolinės „giesmės“, kuri dabar skamba tarsi strazdai pavasario rytą, kviesdama pabusti ir kitus.
Vilma
Projekto sumanytoja
Kas tai per projektas?
Tai spalio mėnesį išleidžiamos knygos apie 12 archetipų asmeniniame brand’e kūrybinis procesas ir paroda konferencijoje BRANDWOM'as
12 moterų su savo unikaliomis istorijomis buvo atrinktos tapti knygos dalimi. Profesionali įvaidžio formavimo komanda sukūrė kūrybinį charakteringą portretą, kuris iliustravo vieną iš 12 archetipų skyrių, o fotosesijos metu paimtas interviu tapo įžanga į archetipų panaudojimo metodiką asmens prekės ženkluose.
Kam jis buvo
skirtas?
Verslioms, aktyvioms ir kūrybingoms moterims, kurios turi savo autentišką istoriją, kaip jaučiantis niekuo, bet veikiant pagal savo unikalią archetipinę prigimtį išėjo ar dar eina į mentalinį, emocinį ar finansinį pokytį.
Jų istorija turi įkvėpti kitas solo verslininkes, kad viskas įmanoma, kad esam pakankamos ir viskas su mumis yra gerai.
Koks projekto tikslas?
1. Skleisti pasauliui žinutę apie žmogaus unikalumą ir jo archetipines super galias;
2. Išviešinti nematomų ir nepastebimų moterų istorijas taip, kad jos jaustųsi svarbiomis ir įkvėptų kitas;
3. Suburti moteris iš visų Lietuvos savivaldų į vieną tikslą, sukuriant gyvą knygą, kurioje ,tarsi biblijoje, rastų paguodą sunkiomis akimirkomis, atsakymus kodėl ji reaguoja ar elgiasi vienaip ar kitaip.
Kas
toliau?
Projektas tęsiasi ir "NIEKIENO ISTORIJŲ" strazdai giesmininkai, parodos pavidalu, ruošiasi
apkeliauti Lietuvos dvarus ir bibliotekas.
Turo po Lietuvą metu bus pristatoma knyga "12 būdų, kaip legalizuoti (ne)NORMALUMĄ ir renkamos paraiškos pretenduoti į II projekto etapą.
Įvaizdžių formavimo komandų vadovės
PROJEKTO ĮVAIZDŽIŲ KŪRĖJA
Dangira Bičiūnaitė-Tubeliene
„Esu spalvinga - žingeidi, kūrybiška, įvairialypė. Jei uždaro mane į kūrybinį narvelį, mano spalvotos plunksnos nunyksta. Bet visada randu kur spynos atsidaro, suprantu, kad durelės ne vienos ir vėl neriu į naujas kūrybines patirtis.
16 metų dirbu grožio džiunglėse. Norėdama savo ilgamete patirtimi ir savo pojūčiu dalintis, įkūriau grožio saloną „Urban Beauty“ Utenoje. Tai moderni oazė, kurioje stengiamės, kad pasijustumėte savo džiunglių karalienėmis. Nuolat ieškau sinergijos su kitais verslais ir bendruomenėmis.
Tikrai tikiu, kad visų rūšių verslai gali atrasti bendrystę. Šis tikėjimas ir noras kurti neįprastus, išskirtinius dalykus, atvedė prie įvaizdžio kūrimo video ir foto sesijoms. Tai sritis kuri mane traukia lyg magnetas ir augina mano kūrybines plunksnas
PROJEKTO FOTOGRAFĖ
Jurgita Kunigiškytė
Esu profesionali multižanro fotografė. Dažniausiai fotografai specializuojasi tam tikroje srityje: interjerų fotografija, portretai, reportažai ir pan. O man patina dirbti su įvairiais žanrais ir kasdien patirti vis kitokį nuotykį.
Nuo 2003 metų nepaleidžiu fotoaparato iš rankų, o bene dažniausiai pas mane ateina pačių įvairiausių specialybių atstovai, kuriems stovėti prieš objektyvą yra nemenkas iššūkis. Puikiai žinau, ką reiškia jaudulys, kritiškas savęs priėmimas, todėl esu sukūrusi savo metodiką, kuri išlaisvina iš nekomforto.
Transformacija, kurią pamatau kiekvieną kartą, mane labai džiugina, todėl dirbti su profesionaliais modeliais man yra tiesiog neįdomu. O štai atskleisti kiekvieno norinčio augti potencialą yra mano prasmė, kodėl tai darau.
Susipažink su archetipais
(12 prekės ženklų charakterių)
Herojus
Herojus stengiasi įrodyti savo vertę drąsiai ir sunkiai atlikdamas veiksmus. Jis savo meistriškumu siekia pagerinti pasaulį. Tai prekių ženklai, kurie žmonėms padeda kuo geriau pasirodyti, sprendžia didelę socialinę problemą ir skatina žmones imtis veiksmų.
Maištininkas
Maištininkas yra susijęs su revoliucija ir siekia sunaikinti tai, kas neveikia. Į šią kategoriją patenka prekės ženklai, kurie identifikuojasi su vertybėmis, kurios prieštarauja visuomenės vertybėms, yra naujų ir revoliucinių nuostatų pradininkai arba kurių produktai tiesiogine to žodžio prasme naikina (pvz., Buldozeris).
Magas
Mago archetipas siekia įgyvendinti svajones remdamasis pagrindiniais pasaulio veikimo dėsniais. Be balto triušio, magas iš kepurės ištraukia prekės ženklus, kurie yra transformuojantys, turintys dvasinį ar psichologinį komponentą arba padedantys plėsti sąmonę.
Valdovas
Vienas žodis - Kontrolė. Valdovas nori sukurti klestinčią ir sėkmingą šeimą, įmonę ar bendruomenę. Prekės ženklai, kurie sustiprina ar skatina galią, padeda žmonėms tapti organizuotiems ir išlikti organizuotiems arba žada saugumą ir stabilumą chaotiškame pasaulyje, lengvai identifikuojami kaip Valdovo archetipai.
Tyrinėtojas
Tyrinėtojai trokšta laisvės atrasti pasaulį ir patirti geresnį, autentiškesnį ir pilnavertiškesnį gyvenimą. Prekės ženklai, turintys Tyrinėtojų bruožų, dažnai padeda žmonėms jaustis laisvai, laužo standartus, yra novatoriški ir siūlo patvarius ir tvirtus produktus.
Išminčius
Išminčius naudojasi intelektu ir analize, kad suprastų pasaulį. Jis siekia tiesos bei nori rasti išmintį kiekvienoje situacijoje, o vėliau ja dalintis su visu pasauliu. Šio archetipo prekės ženklas žada mokymąsi bei mano, jog jo klientai gali suprasti intelektualius juokus bei sudėtingas idėjas.
Globėjas
Globėjo tikslas yra padėti kitiems ir apsaugoti žmones nuo žalos. Prekės, aptarnaujančios šeimas ir teikiančios didelę vertę klientų aptarnavimui, ypač tos, kurios yra sveikatos priežiūros, švietimo ar ne pelno / labdaros srityse.
Mylimasis
Labiausiai už viską pasaulyje Mylimasis nori pasiekti artumą ir (arba) patirti jausmų malonumą. Tikslas yra būti santykiuose su mylimais žmonėmis, patirtimi ir aplinka. Šio archetipo pavyzdžiai yra prekės ženklai, padedantys žmonėms rasti meilę / draugystę arba skatinantys grožį, bendravimą ar artumą.
Naivuolis
“Nesijaudink, būk laimingas!” yra Naivuolio archetipo šūkis. Norisi rasti ir patirti rojų. Prekės ženklai, siejami su gėriu, morale, paprastumu, nostalgija ar vaikyste, įvardijami kaip nekalti archetipai.
Pilietis
Pilietis nori tik priklausyti ir pritapti bei trokšta užmegzti ryšį su kitais. Piliečio ženklas yra pastebimas prekių ženkluose, kuriuose vyrauja tradicija, kuria daiktus, naudojamus kasdieniame gyvenime, ir kurie padeda žmonėms pajusti, kad jie taip pat savi.
Kūrėjas
Pagrindinis Kūrėjo noras yra sukurti tai, kas išlieka vertinga, ir suteikti vizijai formą. Prekės ženklai, kurie skatina saviraišką, pateikia pasirinkimus ir galimybes, padeda skatinti naujoves, yra meniški ir kūrybiški, įkūnija Kūrėjo archetipą.
Juokdarys
Linksmas, turintis gerą humoro jausmą, šelmiškas bei sukeliantis juoką. Juokdario prekės ženklas sukelia įspūdį, jog jis reprezentuoja gyvenimą šia diena. Šį archetipą mėgstantys klientai manys, jog įprastos reklamos yra nuobodžios, tad mėgs viską, kas yra neįprasta ir tuo pačiu metu žaisminga.